Jak można spojrzeć na firmę obiektywnym okiem?
Zwykle nie mamy okazji, aby zastanowić się, co działa dobrze, a co można usprawnić we wzajemnym komunikowaniu się, zarządzaniu, obsłudze klienta, aby po prostu lepiej wykonywać swoje zadania.
Naszą rolą, jako konsultantów jest pomoc w zdiagnozowaniu realnych problemów, które wpływają na obniżenie efektywności działań w różnych obszarach.
Diagnoza jest dopiero początkiem procesu usprawniania działalności organizacji.
Kluczowym zadaniem jest przeprowadzenie właściwych działań naprawczych oraz wsparcie organizacji podczas wdrażania rozwiązań już po zakończeniu audytu, w przeciwnym wypadku wnioski z analizy stanowią często tylko opracowanie, które samo w sobie nie przysparza organizacji wartości dodanej.
Pomagamy więc:
Mówi się, że przepis na sukces w organizacji jest prosty, wystarczy dobrze dobrać jego twórców…
Jednak w rzeczywistości właściwe wybranie pracowników jest trudne, dlatego wspieramy naszych Klientów na etapie selekcji kandydatów. Projektujemy i prowadzimy sesje Assessment Center. Podczas tej sesji badamy określone kompetencje, które są kluczowe na danym stanowisku.
Co robimy: